نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود که بومی‌گزینی در صنایع پارس جنوبی به صورت واقعی انجام شود و وزارت نفت نیز باید به رسالت‌های خود عمل کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 10 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: دریا به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های استان محسوب می‌شود که برای توسعه استان باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه مطالعات فراوانی برای توسعه اقتصاد دریا محور در استان بوشهر انجام شده است افزود: باید کار‌های بزرگی برای تقویت اقتصاد دریا محور در استان صورت گیرد تا شاهد افزایش نرخ رشد اقتصادی باشیم.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: با توجه به مرز‌های طولانی استان بوشهر با خلیج فارس باید شاهد وضعیت اقتصادی بهتری در استان باشیم.

صفایی با اشاره به همت و تلاش مسؤولان استان بوشهر در مسیر توسعه اقتصادی دریا محور اعلام کرد: امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها، در آینده شاهد وضعیت بهتری برای استفاده از ظرفیت دریا باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان داشت: باید با ایجاد کتابخانه استاندارد و تقویت فرهنگ کتابخوانی زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی فراهم شود.

وی بر حمایت از نویسندگان و ناشران برای تولید کتاب‌های خوب تاکید کرد و اضافه داشت: حمایت مادی و معنوی از نویسندگان برای تولید کتاب‌های مناسب و به روز یک ضرورت است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به بزرگی یادواره شهدای شهرستان بوشهر پس از سال‌ها، نیاز است که همه مسؤولان برای برگزاری باشکوه این یادواره پای کار باشند و تلاش کنند.

وی نگاه ویژه به جوانان بومی برای اشتغال در صنایع را یک ضرورت دانست و گفت: انتظار می‌رود که بومی‌گزینی در صنایع پارس جنوبی به صورت واقعی انجام شود و وزارت نفت نیز باید به رسالت‌های خود عمل کند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار