یادواره شهدای دانش آموز غزه و شهدای امنیت در دبیرستان شهید سلیمانی خیابان شهید کریمی قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱ 12 November 2023

به گزارش تابناک قم، یادواره شهدای امنیت کشور و شهدای دانش آموز و کودکان غزه در دبیرستان شهید سلیمانی خیابان شهید کریمی قم برگزار  و یاد و خاطره آنان گرامی داشته شد.

در این یادواره که با حضور مردم و دانش آموزان این دبیرستان برگزار شد، مراسم روایت گری دوست صمیمی شهید آرمان علی وردی در زمینه خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی این شهید پرداخت و مردم را با سبک زندگی این شهید آشنا کرد.

 جانشین سپاه امام علی ابن ابی طالب استان قم با تاکید بر اینکه امروز جنایت‌های بیشماری از صهیونیست‌ها در غزه صورت می‌گیرد گفت تمام جنایت‌های صهیونیست‌ها به دلیل حمایت‌های چند جانبه و در ابعاد رسانه‌ای، نظامی و اقتصادی است که از طرف جبهه عرب صورت می‌گیرد و شاهد کشتار بی رحمانه در غزه هستیم .

سردار مهدی کبیری پور با اشاره به اینکه وجود روحیه اخلاص، بصیرت و مقاومت در بین مردم و جوانان غزه باعث شد که هیمنه ۷۵ ساله صهیونیست‌ها در جهان شکسته شود.

وی بر ضرورت حفظ روحیه اخلاص و جهاد و بصیرت تاکید کرد و افزود: بومی سازی پیچیده‌ترین فناوری‌های نظامی، ساخت موشک‌های نقطه زن بر آمده از این روحیه است که باید این روحیه در دوره‌ای که با جنگ شناختی روبه رو هستیم در بین جوانان و مردم کشور ترویج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار