معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۳۸ برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 14 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت دبیقی با تشریح مهمترین این برنامه افزود:نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه با عنوان جمله برتر، بازدید از کتابخانه‌های مدارس از اهم این برنامه‌ها است.

وی گفت:بازدید دانش آموزان از کتاب خانه ها، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب، تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و پژوهشی و اجرای سرود همگانی مدرسه با عنوان یار مهربان کتاب از دیگر برنامه‌ها در هفته کتاب و کتابخوانی است.

دبیقی تعداد کتابخانه‌ها در مدارس استان را هزار و ۹۸۹ باب کتابخانه اعلام کرد و افزود: از این تعداد هزار و ۱۰ کتابخانه کلاسی و بقیه کتابخانه آموزشگاهی است.
معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته کتاب وکتابخوانی به جامعه بزرگ معلمان و دانش آموزان گفت:بی گمان یکی از اهداف نظام آموزش و پرورش، گسترش آموخته‌های دانش‌آموزان و افق فکری آنان بوده که کتاب و کتابخانه مهمترین ابزار برای تحقق این مهم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار