فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون ۵۵ شهید تقدیم کرده، گفت: یعنی هر چهار روز مجموعه انتظامی یک شهید تقدیم امنیت کشور کرده و این حاوی پیام مهمی است.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 14 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، سردار یحیی الهی عصر امروز مراسم تشییع شهید ایوب رومیانی با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی که در مسیر شهدا حرکت کند، مجاهدان فی سبیل الله هستند، عنوان کرد: در قرآن به جایگاه و وصف شهدا اشاره شده است، خدا به شهدا نظر دارد و به آن‌ها عزت و توفیق عطا کرده است.

وی با اینکه شهدا نظر کرده خداوند هستند و بالاترین رزق خدا به زمندگان شهادت است، گفت: خداوند صفت شفاعت را به شهدا عطا کرده است، شهدا بالاترین مزد را از خداوند گرفته‌اند.

فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون ۵۵ شهید تقدیم کرده است، افزود: یعنی هر چهار روز مجموعه انتظامی یک شهید تقدیم امنیت کشور کرده و این حاوی پیام مهمی است.

الهی گفت: تقدیم شهدای انتظامی نشان می‌دهد که این مجموعه پویا و در حال حرکت است و در راستای ماموریت‌های خود سر از پا نمی‌شناسند، مجموعه نیروی انتظامی خادمی به مردم را بدون منت پذیرفته و در این مسیر از جان خود هم می‌گذرند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی هم در دفاع مقدس هم بعد از آن در برقراری امنیت با اعتقاد و باور از جان خود گذشتند و همواره در برقراری نظم و امنیت تکلیف خود را انجام می‌دهند.

فرماندهی انتظامی لرستان گفت: نیروی انتظامی در مسیر مخلان نظم و امنیت خطر می‌کنند و جان خود را تقدیم می‌کنند.

الهی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به تاسی از دفاع مقدس و شهدای حرم هستند و با باور و اعتقاد شهادت طلبی و ایثار را یاد گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی در عرصه‌های مختلف در صحنه هستند و از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع می‌کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار