کیش – ایرنا - مدیرعامل جامعه‌ بازاریان و بازرگانان کیش با اشاره به مشکلات مربوط به ارسال مرسوله از جزیره به سرزمین اصلی، گفت: در همین رستا و برای حل این مشکل، باجه‌های پستی در بازار کیش مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 15 November 2023

به گزارش تابناک جزیره، «رحمان سادات نجفی» در نشست مشترک با رییس اداره پست کیش افزود: مقرر شد تا در فاز نخست با همکاری اداره پست در چهار بازار تجاری جزیره، باجه‌های پستی جهت ارسال مرسولات به سرزمین اصلی مستقر شود.

وی اظهار کرد: در همین راستا برای مستقر کردن این باجه‌ها در تمامی بازار‌های تجاری کیش اعلام آمادگی می‌کنیم.

همچنین در نشست «جمال حسن زاده» رئیس اداره پست جزیره کیش با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی هر جامعه سیستم پستی محسوب می‌شود، گفت: ضعف ساختاری موجود و قوانین و مقررات دست و پاگیر از عوامل عدم ارائه خدمات کامل در اداره پست کیش است.

وی در رابطه با سرانه ترافیک پست در کیش اظهار کرد: متاسفانه خدمات ارائه شده در این راستا در شان کیشوندان نیست.

«حسن زاده» با تاکید بر برنامه ریزی برای افزایش احساس رضایت مندی کیشوندان از عملکرد اداره پست، افزود: سطح کیفی و کمی مبادله مرسولات در کیش افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود پیگیری‌های انجام شده، سهم پست از اقتصاد کسب و کار در تجارت الکترونیک صفر است که این روند باید اصلاح شود.

 مشکلات مربوط به ارسال مرسولات پستی از کیش به سرزمین اصلی یکی از مشکلات بازاریان و کیشوندان است که سال‌ها حل نشده باقی مانده است.

برچسب ها: جزیره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار