در سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار،
مدیرعامل مجمع خیرین و سلامت شهریار گفت: امروز به برکت نام حضرت زینب کبری (س) با دستان رئیس جمهور کشورمان شیرینی افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) پس از ۳۴ سال به کام مردم خوب این شهرستان رسید.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 19 November 2023

به گزارش تابناک تهران، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار پس از ۳۴ سال انتظار مردم این شهرستان محروم، امروز همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آیین بهره برداری از بیمارستان ۳۱۳ تختی امام خمینی (ره) شهریار این موضوع را یکی از مطالبات و خواسته‌های پرستاران کشور برشمرد و اظهار داشت: دولت مصمم به تکمیل تعرفه گذاری خدمات پرستاری است چرا که معتقدیم شغل پرستاری از جمله مشاغل بسیار مهم و دارای ارزش است و دولت ارج نهادن به خدمات و توجه به خواسته‌های این قشر شریف را وظیفه خود می‌داند.

سید مسعود ( امیر ) سمائی مدیرعامل مجمع خیرین و سلامت شهریار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجموعه عظیم درمانی با کمک خیران و دولت های جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در ساخت این بیمارستان خیرین ۹ هکتار زمین اهدا کردند و میلیاردها تومان که هم طی این سالها کمک کردند گفت : از مردم و خیرین محترم و همچنین مسئولان و دستگاههای اجرایی که در ساخت این مجموعه بزرگ به ما و مردم شهریار یاری رساند بی نهایت سپاسگزاریم .

سمائی درباره استفاده بهینه مردم از این بیمارستان تاکید کرد : در این بیمارستان و پلی کلینیک تجهیزات بسیار خوب و مدرنی بکار گرفته شده است و در ساخت وتجهیز این بیمارستان نزدیک به ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت اختصاص داده شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین و سلامت شهریار با یاد از خیرینی که در قید حیات نیستند و عزیزان خیری که امروز شاهد به ثمر نشستن این مجموعه درمانی بزرگ و زیبا شدند گفت : همه دست به دست هم دادند تا بیمارستان امام خمینی شهریار به بهره برداری برسد، از دولتی ها و خیرین و مردم متشکریم .

بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی ۳۴ سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.

با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته موفق شده ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده ۳۰ ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح امروز با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار