سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سخت‌ترین جنگی که مسلمانان به آن وارد شدند این جنگ غزه بود که در آن آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان، اسرائیل و برخی منافقان که با او همراهی کرده و می‌کنند و ما آنان را می‌شناسیم، همه با هم شکست خورده و افسرده شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 23 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در همایش شکوه اقتدار بسیج استان یزد اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) به معنای واقعی خورشید درخشان اسلام را از مشرق ایران در این عصر جدید بر پیکره عالم طلوع داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: ایشان ما را از اسارت، بردگی و ذلت در زندان برده داری نوین و جاهلیت نوین مستکبران نجات داد و بزرگترین نهاد در خدمت رسانی به اسلام و مسلمین و محرومان را به نام بسیج مستضعفان بنا نهاد.

وی ادامه داد: بسیج نیرومندترین، پایان ناپذیرترین، شکست ناپذیرترین و نفوذناپذیرترین قدرت دفاعی روی زمین در طول زمان است.

امام خامنه‌ای در قلب میدان به صورت مستحکم، با ثبات و با قدرت ایستاد

وی تصریح کرد: پس از امام خمینی(ره)، نائب و جانشین ایشان در طی نزدیک به چهار دهه، در قلب خطرناک ترین توطئه‌های جهانی ایستاد؛ رهبر جانباز و ملهم یافته از حکمت الهی که منطق استقامت و مقاومت را به ما یاد داد.

سلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در قلب میدان به صورت مستحکم، با ثبات و با قدرت ایستاد و با وجودی که دشمن با تمام ابزارها و تجمیع و متراکم کردن تمامی سیاست ها و بکارگیری تمام قدرت خود بر قلب انقلاب ایران تمرکزی استثنایی ایجاد کرد، مقام معظم رهبری حتی یک قدم عقب ننشستند و اجازه استفاده از ابزارها را به دشمن نداد.

مقام معظم رهبری در مقابل هیچ مشرک، منافق و کافری کرنش نکرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: خداوند با دستان جانباز این رهبر بزرگ، دستان دشمن را بست و اجازه عمل به دشمن نداد و کشور و انقلاب را به پیش برد و منطق امام را منتشر کرد و روح جهاد را در بلاد اسلامی احیا کرد و با شکل دادن جبهه‌های وسیع، جبین جبهه اسلام را وسعت بخشید و مستکبران را همه جا تعقیب داد و به این وسیله اجازه استقرار سلطه آنها را در هیچ منطقه ای از سرزمین‌های اسلامی نداد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در مقابل هیچ مشرک، منافق و کافری کرنش نکرد و صرفا به خداوند تکیه کرد و البته در این بین اصحاب با وفایی داشت و دارد؛ مردان و زنان مستحکم و مقاوم که از عاشورا الهام گرفته‌اند در کنار ایشان هستند.

بسیج در عاشورای 61 هجری تشکیل شد

سلامی بیان کرد: هر روز خداوند بر این خیر کثیر می‌افزاید چرا که بسیج کوثر ولایت و خیر کثیر است و در واقع بسیج در عاشورای 61 هجری تشکیل شد؛ آن زمانی که در اوج تشنگی آب روی آب ریخته شد، آن زمان که مردی که مظهر غیرت و جوانمردی بود برای تشنگان حرم آب می‌آورد، همان زمانی که دست‌ها قطع می‌شد و سرها از بدن جدا می‌شد بسیج همان زمان تشکیل شد و این بسیج امتداد همان نسل است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسیج را قوی ترین نیروی دفاعی جهان اسلام دانست و گفت: این را نه بر اساس احساس بلکه بر اساس واقعیتی که روی زمین می گذرد بیان می کنم و هر کسی نسخه جمعیتی قوی تر و بزرگتر از این واقعیتی که در ایران وجود دارد ارائه دهد.

برق شمشیر بسیجیان چشمان دشمنان متجاوز را کور می‌کند

سلامی خاطرنشان کرد: اینکه در اطراف ما این همه آتش می بارد اما ملت ایران در امنیت هستند و هرگز از جنگ در هراس و ناامنی نیستند و قلب‌هایشان آرام است به دلیل آن است که این سرزمین سرشار از رویش‌های بسیج است.

وی بیان کرد: هر کسی به این سرزمین نگاه می‌کند، برق شمشیرهای بسیجیان چشمانش را کور می‌کند و به همین دلیل است که ما در اوج امنیت و آرامش قرار داریم؛ روح جهاد، رغبت، میل و عطش به شهادت را بسیج از هنگامی گرفته‌ است که شمشیرها در عاشورا و ماقبل آن در بدر، احد و احزاب یکدیگر را ملاقات می‌کردند و احزاب چشم در چشمان دشمنان می‌دوختند.

بسیج در دوران دفاع مقدس راه را بر مدرن‌ترین جهالت و ذلالت بست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: در این عصر بسیج کاری کرد که به جرات می‌گویم اگر فقط به اندازه بسیجیان همین اجتماع در عاشورا بودند، داستان به شکل دیگری رقم می‌خورد اما صد حیف که آن روز این جمعیت از بسیجیان نبودند.

وی ادامه داد: اما بسیج کار بزرگی کرد و در دوران دفاع مقدس راه را بر مدرن ترین جهالت و ذلالت بست و نشان داد که مسلمان عزیز است و به هیچ عنوان شکست نمی‌خورد بلکه شکست مفهومی متعلق به دشمنان اسلام است.

بسیج به خوبی در تبعیت از فرامین امام انقلاب در صحنه ماند

سلامی خاطرنشان کرد: بسیجیان در برابر دشمن با تمام توان و ایمان جنگیدند و پس از آن در صحنه ماندند و دشمن از هر نقطه ای آمد راه توسط بسیج بر او بسته شد؛ تهاجم فرهنگی کرد تا جوانان ما را از مسجد، نماز، حجاب گریزان کند و معصومیت و پاکی از رخسار نورانی جمعیت ما گرفته و آلودگی فرهنگ غرب را بر جسم و جان آنان بنشاند و قلب‌های جوانان ما را در اختیار بگیرد و بر ذهن‌های آنها مسلط شود اما باز‌هم به برکت آگاهی‌افزایی‌های پیشوای انقلاب، بسیجیان ماندند و جوانان ما به مسجد رفتند، معتکف شدند، خدا را عبادت و از طاغوت اجتناب کردند و در وادی نور ماندند و به سرزمین ظلمت نرفتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: بسیج به خوبی در تبعیت از فرامین امام انقلاب در صحنه ماند و با شناخت درست دوست و دشمن ایستادگی کرد.

توطئه‌های دشمنان علیه ایران کشور دیگری را به صورت کامل فرومی‌پاشید

وی ادامه داد: توطئه‌هایی که بیان شد اگر به هر سرزمین و ملتی با هرقدر فرصت و قدرتی وارد می‌شد قطعا آن قدرت را به صورت کامل فرومی‌پاشید و تاریخ هم نمونه‌های بسیاری را از این چنین حکومت‌ها در خود ثبت کرده است اما این نظام با استقامت، پرصلابت، باوقار و اقتدار باقی ماند و این ماندگاری هم فقط به برکت حس وفاداری ملت به آرمان‌های رهبر و ولیشان بوده است.

سلامی تصریح کرد: جهان ثابت کرده است که هر ملتی به وسعت و بزرگی رهبر و مکتبش بزرگ می‌شود و امروز ما در دامنه قله رفیعی ایستاده‌ایم که بر فراز آن نائب امام زمان ایستاده است و مجموعا سلسله جبال استقامت اسلام را روی زمین به تبعیت از ایشان شکل داده‌ایم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار