مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: احداث بازار میوه و تره بار در مناطق مختلف این کلانشهر در دستور کار شهرداریست، زیرا به رفاه شهروندان، تنظیم بازار و ارائه محصولات با کیفیت می‌انجامد.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 22 November 2023

امیرحسین‌ ماه‌ آورپور در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان افزود: تاکنون سه بازار میوه و صیفی و تره بار در مناطق ۵، ۶ و ۱۴ احداث کرده ایم که ۲ مورد اول تا پایان ماه جاری و منطقه ۱۴ تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به هزینه ۲۷۰ میلیارد ریالی برای احداث سومین بازار میوه و صیفی این دیار اضافه کرد: ارائه محصولات با قیمت مناسب از جمله نتایج مثبت اینگونه پروژه‌ها به شمار می رود لذا برای تداوم آن برنامه ریزی کرده ایم.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان نیز در جریان بهره‌برداری از پروژه‌های این ناحیه گفت: خیابان عاشق اصفهانی شرقی پیش‌تر از نقاط حادثه خیز و پر تصادف بود که به آن «جاده مرگ» گفته می‌شد و ما در این دوره از مدیریت شهری آن را تملک، تعریض و کم خطر کردیم.

محمدمهدی کریمی خاطرنشان کرد: به غیر از ساماندهی این خیابان، بهسازی جاده ولی عصر جِلوان نیز همواره از سوی ساکنان مطالبه می‌شد که پس از عملیات اجرایی مناسب سازی، زین پس به نام «سه‌راه زندگی» شناخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: ساخت ورزشگاه، عملیات اجرایی احداث پردیس خانواده‌، بازار میوه و تره‌بار، راه اندازی کلانتری و ساماندهی بازار روز حصه از دیگر پروژه‌های این منطقه از اصفهان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم گفت: پروژه های امروز در منطقه ۱۴ حدود پنج هزار میلیارد ریال هزینه داشته است و به غیر از این پروژه‌ها، برنامه های دیگری نیز برای این ناحیه از شهر خواهیم داشت.

علی صالحی با اشاره به اهمیت افزایش پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار شهر، اضافه کرد: مشارکت مردمی مانند آنچه در منطقه ۱۴ شهرداری شاهد بودیم نقش بسزایی در اجرای پروژه‌ها خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار