مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور پدر شهید مصطفی صدر زاده در پالایشگاه سوم پارس جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 25 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، محمد صدر زاده پدر شهید مصطفی صدرزاده امروز در جمع بسیجیان پالایشگاه سوم پارس جنوبی به معرفی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و انگیزه‌های پسرش از اعزام به سوریه و مبارزه با تروریست‌های تکفیری پرداخت و اظهار داشت: مصطفی در ابتدا با علاقه خاصی که به طلبگی داشت، چند سالی در نزد اساتید این حوزه عرفان و اخلاق را فراگرفت و سرانجام با هدف دفاع از حرمین و یاری مظلومان راهی سوریه شد.

وی افزود: مصطفی با جاذبه‌ای که داشت، جوانان محله را گرد هم آورده بود و با همکاری همدیگر ساخت مسجد و حسینه را شروع کردند و در راه اندازی کلاس‌های اخلاقی، ورزشی و برگزاری اردو‌های مفرح بسیار کوشا و مصمم ظاهر می‌شدند.





وی گفت: در هنگام اعزام به سوریه، مصطفی دانشجو رشته عرفان بود و با داشتن همسر و دو فرزند با کسب تکلیف و با آگاهی کامل راهی میدان نبرد شد و آنجا بود که گفتم «شهید میشوی».

پدر شهید صدر زاده خاطرنشان کرد: مصطفی بعد از سه سال حضور در جبهه سوریه در تاسوعا سال ۹۴ به شهادت رسید و به گواه هم‌رزمان و دوستان نحوه شهادت خود را می‌دانست.

به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، مراسم بزرگداشت هفته بسیج امروز با حضور پدر شهید مصطفی صدر زاده در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

شهید سید مصطفی صدر زاده از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (ع) و فرمانده گردان عمار لش

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار