فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پنج تن چوب قاچاق به ارزش ۲۰ میلیاردریال در انباری واقع در سیاهسنگ پردیس کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 27 November 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ مراد صارمی روز دو شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تشدید اقدامات همه جانبه برای مبارزه با افراد سودجو و فرصت طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود به طبیعت و محیط زیست آسیب می‌زنند در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح و طراحی پیگیری‌های صورت گرفته مبنی برذخیره چوب قاچاق در انباری در سیاهسنگ پردیس بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که پس از شناسایی محل مورد نظر ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل مورد نظر پنج تن چوب قاچاق را کشف، پرونده تشکیل و محل مورد نظر پلمب شد.

صارمی با بیان اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیستی محیطی زیادی را در پی دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق تلفن همراه در مسکن مهردستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارق سابقه‌دار تلفن همراه با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صارمی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان، بلافاصله ماموران فرماندهی انتظامی وارد عمل شدند و ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ فاز ۱۱ مسکن مهر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردندکه متهم در تحقیقات به پلیس به سه فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد.

کالای قاچاق ۱۷ میلیاردی در پردیس توقیف شد

وی اضافه کرد: کالای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در یک انبار کالا در پردیس کشف و توقیف شد.

سرهنگ صارمی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی از ذخیره مقدار فراوانی کالای قاچاق در داخل یک انبار در کمرد پردیس مطلع شدند که با شناسایی محل دقیق انبار و هویت مالک آن با هماهنگی قضایی تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و ضمن بازدید از انبار در بازرسی از داخل آن ۱۰ دستگاه یخچال و پنج دستگاه ماشین ظرفشویی فاقدمجوز قانونی و گمرکی کشف و انبار مورد نظر پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: قاچاق کالا پایه‌های تولید اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

سیگار قاچاق خارجی به ارزش ۴۸ میلیون ریال در پردیس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف بیش ۶ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۴۸ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صارمی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان طی کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی خودرو حامل سیگار قاچاق شدند.

وی افزود دربازرسی از خودروی مذکوربیش از ۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف که در این رابطه پرونده تشکیل و جهت اقدام قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار