نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:اگر در مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز با تفکر بسیجی وارد شویم مشکلات قابل حل است.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 29 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیتالله قربانعلی دری نجفآبادی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: شجره طیبه بسیج در تمامی صحنهها و میدانهایی که مورد نیاز مردم بوده، وارد شده و سربلند بودهاست

امام جمعه اراک اظهار کرد: بسیج نهادی اسلامی انقلابی برگرفته از بطن و متن مردم برای نیازهای انقلاب و گرهگشای مشکلات فراروی کشور در عرصههای داخلی و خارجی است و این فرهنگ مقدس باید در لایههای مختلف جامعه نهادینه شود.

آیتالله دری نجفآبادی در ادامه سخنان خود به هفتم آذر و روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش به برکت خون مقدس شهدا برای دفاع از مرزهای آبی کشور در اوج اقتدار در مقابله با تجاوز احتمالی دشمنان قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی جمهوری اسلامی به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، بیان کرد: نیروی دریایی در گذشته از کمترین تجهیزات برخوردار نبود اما علاوه بر حضور مقتدرانه در آبهای منطقه نسبت به طراحی و ساخت تجهیزات نظامی مورد نیاز از جمله ساخت انواع ناوشکنها، ناوهای موشکانداز و یگانهای زیر سطحی اقدامات شایستهاب انجام داده است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت دریا و اقتصاد این بخش تاکید کرد و گفت: بهرهگیری از ظرفیتهای دریایی گام بلندی برای تقویت اقتصاد ملی است.

آیتالله دری نجفآبادی بیان کرد: صنعت دریایی جمهوری اسلامی باید از آبادان تا چابهار مورد استفاده قرار بگیرد و مسئولان باید برای تحقق این مهم برنامهریزی کنند.

وی اضافه کرد: یکی از عوامل موفقیت کره جنوبی با حدود ۹۸ هزار کیلومتر مساحت، استفاده منطقی و کاربردی از صنعت دریا است و این کشور امروز یکی از قطبهای کشتیسازی جهان محسوب میشود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ارتقای شاخصهای افزایش میزان بهرهوری در تولید و کار، رشد ناخالص ملی، ایجاد بسترهای اشتغال پایدار و بهره گیری حداکثری از ظرفیتها در مسیر سازندگی نیازمند برنامه و تدبیر و فداکاری است که در شرایط کنونی باید به شکل معناداری در راستای تحقق آن حرکت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار