بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی انتظامی در استان اصفهان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 30 November 2023

فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید سرزده از طرح ساخت ۷۵۰ واحدی منازل سازمانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کمبود منازل سازمانی پلیس در کشور گفت: زیرساخت‌های لازم برای ساخت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی پلیس در سراسر کشور فراهم شده که امیدواریم با همکاری و تلاش شبانه روزی و جهادی در درون سازمان و همکاری سایر دستگاه‌های برون سازمانی تا دو سال و نیم آینده تمامی این منازل سازمانی تکمیل و به بهره برداری برسد.

سردار احمدرضا رادان افزود: برای جلوگیری از عقب ماندگی این طرح سهم هر استان در ساخت منازل سازمانی مشخص شده که سهم استان اصفهان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد است و در مرحله اول بایستی هزار و ۱۰۰ واحد آن ساخته شود.

وی با اشاره به پیشرفت ساخت ۷۵۰ واحد منزل سازمانی در اصفهان گفت: مراحل ساخت این واحد‌های مسکونی در حال انجام است و امیدواریم تا دو سال آینده در اختیار همکاران قرار گیرد.

سردار رادان افزود: در این طرح علاوه بر واحد‌های مسکونی، ساخت یک مجتمع پردیس رفاهی، یک دی کلینیک مجهز و یک مجموعه انتظامی شامل ساختمان پلیس فتا و کلانتری نیز پیش بینی شده که همه این مجموعه به نام مجتمع فاطمیه (س) نامگذاری شده است.

وی تاکید کرد: در برنامه هفتم توسعه دغدغه مسکن کارکنان فراجا برای همیشه برطرف می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار