نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک نسبت به رعایت قانون در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این فرآیند ملی موجب شکست دشمنان نظام است.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 01 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله دری نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی روز جمعه اراک افزود: مردم و بسیجیان باید هوشیار باشند و در انتخابات آتی اصول و مبانی قانون اساسی را رعایت کرده و از انجام اقدامات سلیقه‌ای خودداری کنند.

وی با یاد آوری دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی دریایی را به عنوان نیروی دریایی جامع جمهوری اسلامی اعلام فرمودند و نیاز است فرماندهان نیروی دریایی، ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران این هدف بلند را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیاز است اردوگاه‌های علمی آموزشی و فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی و دانش آموزان و پژوهشگران از دستاوردهای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران بازدید کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری بنادر جنوب کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های ارزشمندی در زمینه دریایی دارد که باید از آن استفاده شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: امام خمینی (ره) فرمودند نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید همانند آیت الله مدرس باشند و امروز در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کشور نیازمند مدرس‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو باید افراد شایسته و کاردان را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار