استاندار کرمان گفت: طرح جامع گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در دست تدوین است و هر طرح و ایده‌ای برای گلزار باید در قالب این طرح دیده شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 02 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز شنبه ۱۱ آذرماه در ستاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در طرح جامع گلزار شهدا برای بام کرمان نیز طراحی‌های صورت گرفته است و طرح یادمان شهدای نیروی هوایی می‌تواند در این طرح دیده شود.

وی بیان داشت: یادواره شهدای خلبان و نیروی هوایی استان کرمان برگزار شود تا این شهدا بیش از پیش به آحاد مختلف جامعه معرفی شوند.

برگزاری جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای کرمان

در همین حال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار داشت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) برنامه‌های دیدار با مادر معزز شهدا انجام می‌شود و ۱۳ رجب نیز جشن پدران آسمانی را در گلزار مطهر شهدا برگزار خواهیم کرد.

سعید ایرانمنش خواستار کمک دستگاه‌ها و یا شرکت‌ها برای سفر‌های زیارتی گروه‌های خاص بنیاد شهید و امور ایثارگران ازجمله جانبازان قطع نخاع و روشندل در استان کرمان شد.

ساخت یادمان شهدای نیروی هوایی در کرمان

فرمانده نیروی هوایی ارتش کرمان اظهار داشت: استان کرمان ۹ شهید نیروی هوایی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است که ۶ شهید خلبان هستند و از این تعداد همچنین ۴ شهید خلبان در جوار سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا دفن شده‌اند.

هادی کسایی بیان کرد: قرار شد، سردیس و تندیس شهدای نیرو‌های هوایی استان کرمان و ماکت هواپیمای شکاری اف‌۵ در بام کوچک گلزار شهدای کرمان نصب شود که این ماکت در ابعاد واقعی ساخته شده و برای نصب آماده است.

وی همچنین پیشنهاد داد شهید گمنام نیز در مکان یادمان شهدای نیروی هوایی کرمان دفن شود تا مراسم هفتگی در جوار شهدا برگزار شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار