روابط عمومی کل سپاه خبر داد:
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از شهادت دو تن از پاسداران انقلاب اسلامی حین انجام ماموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه خبر داد. بامداد شنبه، رسانه‌های رسمی سوریه از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 03 December 2023

به گزارش تابناک قم، متن اطلاعیه به این شرح است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در شرایطی که جهانیان شاهد تداوم جنایات گسترده و وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی تحت حمایت آشکار امریکا و برخی دولت‌های اروپایی علیه غزه و شهادت مظلومانه هزاران تن از مردم فلسطین به ویژه زنان و کودکان در این جنگ نابرابر و ناجوانمردانه هستند، پاسداران رشید و سرافراز اسلام " محمدعلی عطایی شورچه " و " پناه تقی‌زاده " حین انجام ماموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه، توسط دژخیمان غاصب صهیونیستی به شهادت رسیدند و نشان دادند خط سرخ شهادت همچنان زنده و رهپویان سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) با اقتدا به مولای خود، راست قامت و جان برکف، هستی خویش را پای دفاع از اسلام و ولایت و عزت و شرافت مسلمین خالصانه فدا می‌کنند.

شهادت پرافتخار این شهدای عزیز تربیت یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی )، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده‌های مکرم، همکاران و همرزمانشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز آحاد مجاهدان مومن صمیمانه تهنیت و تسلیت عرض نموده و علو درجات آنان را از درگاه احدیت مسالت داریم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تجاوز هوایی به حومه دمشق

بامداد شنبه، رسانه‌های رسمی سوریه از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند.

پیش از این رسانه‌های سوریه از شنیده شدن صدای چند انفجار در حومه شهر دمشق خبر داده بودند.

وزارت دفاع سوریه ساعاتی بعدتر در بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه بیشتر موشک‌های شلیک‌شده از سوی رژیم صهیونیستی را رهگیری و منهدم کرده است.

در این بیانیه آمده است: «تقریباً ساعت ۱:۳۵ بامداد امروز، ارتش اسرائیل یک تجاوز هوایی را از جانب جولان اشغالی آغاز کرد و نقاطی را در مجاورت شهر دمشق هدف حمله قرار داد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «نیروهای پدافند هوایی ما به موشک‌های متجاوز پاسخ دادند و اکثر آنها را منهدم کردند.»

وزارت دفاع سوریه در بخش دیگری از بیانیه خاطرنشان کرده، این حمله رژیم صهیونیستی تلفات جانی نداشته و تنها خسارات‌ مادی به جا گذاشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار