با حضور چهره ماندگار هنر ایران؛
اجرای نمایش «مرزها و آدم‌ها» با موضوع «حس وطن‌پرستی و افتخار ملی» در بستر داستانی تاریخی، اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامیر زکی پور در پلاتو زنده یاد امیر صاحب جلال تالار هنر یزد آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 03 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، اولین شب اجرای این نمایش با حضور نویسنده اثر دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی چهره ماندگار هنر ایران و مسئولان فرهنگی و هنرمندان همراه بود.
این نمایش در زمان حمله مغول به نیشابور اتفاق می‌افتد و روایت مادری است که با سه دختر خود قصد عبور از مرز ایران را دارد.نویسنده دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی از چهره های ماندگار هنر ایران و استاد تمام تئاتر ایران است که در شب اول اجرای نمایش در پلاتو حضور یافت.
مجری طرح عباس مؤید، دستیار کارگردان هادی آخوندزاده، موسیقی تیتراژ پایانی فرید سعادتمندو گوینده پادکست آن نیز کرامت یزدانی است.
بازیگران این نمایش هادی آخوندزاده، محمد خیراندیش، زهرا آل‌داود، لیلا مفیدی، مسعود عابدینی، طیبه کلانتر، ماهک اسلامی هستند و طراحی صحنه را وحید زبرجدی، طراحی لباس را مهر موسوی و طراحی نور را رامین راستجو انجام داده اند.
طراحی و ساخت جلوه‌های صوتی این کار تاریخی به عهده مهرشاد نیاکان بوده و خواننده هامی (هادی آخوندزاده) و طراح چهره‌آرایی نیز سمانه تقی‌زاده هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار