استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه با مولدسازی دارایی‌های دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های استان به اتمام خواهند رسید، گفت: آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ورزش از جمله مهمترین این حوزه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 04 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری شب گذشته در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در محل دفتر استاندار برگزار شد ضمن گرامیداشت روز مجلس و یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدرس اظهارداشت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند در اتمام پروژه‌های استان مؤثر باشد، موضوع مولدسازی است.

وی با بیان اینکه ما خود را مسئول جان مردم می‌دانیم، افزود: احداث آزادراه حرم تا حرم طبق برآورد صورت گرفته، 25 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه از طریق مولدسازی املاک مربوط به وزارت راه و شهرسازی می‌توانیم پروژه‌های مرتبط با مقوله راه را حل کنیم، ادامه داد: در چنین فرآیندی می‌توان با مولدسازی املاک مازاد هر دستگاه، پروژه‌های آن مجموعه را به اتمام رساند.

نظری با اشاره به تدوین 5 بسته راهبردی برای اتمام پروژه‌های استان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و ورزش از جمله مهمترین این حوزه‌ها است.

گفتنی است، در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات خود را با نماینده عالی دولت در استان مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار