مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از رویداد شکوه مادری با محوریت تقدیر از مادران موفق خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 04 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی شکوه مادری با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و تقدیر از مادران موفق در عرصه تربیت، مادران عرصه مقاومت، مادران دارای فرزند خوانده برای چهارمین سال متوالی در حال برگزاری است.

وی افزود: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «نسل رضوی ،امت تمدن ساز» در راستای ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود و شامل ٢ بخش است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: بخش نخست، مربوط به ثبت نام مادران جوان کمتر از ۴۰ سال که دارای حداقل سه فرزند یا بیشتر هستند و بخش دوم، شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن دوستداران جمعیت معرفی می‌شوند و مردم می‌توانند در راستای ترویج فرزندآوری و تربیت فرزند برترین‌ها را معرفی کنند.

وی گفت: در چهارمین رویداد «شکوه مادری» از مادران عضو شبکه شمین رضوی که از رویداد اول تا رویداد چهارم دارای چهار فرزند و بیشتر شدند تقدیر می‌شود گ و به مادرانی که فرزندان خود را با اسماء متبرک رضا و معصومه نامگذاری کردند نیز به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

امامیان ضمن دعوت از مادران و خانواده‌هایی که شرایط شرکت در این رویداد ملی را دارند خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارند به منظور شرکت در این رویداد ملی با مراجعه به سامانه shokohmadari.razavi.ir ثبت نام و اطلاعات خود را درج کنند.

گفتنی است اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار