فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز با اشاره به رویدادهای برگزار شده در این شهرستان از ورود جدی مهریز به استعدادیابی نوجوانان و جوانان در حوزه‌های فرهنگی و هنری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 05 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد دهقان بنادکی در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه(س) و همچنین محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم عزه اظهار داشت: انشاالله با نابودی اسرائیل، نماز را به امامت مقام معظم رهبری در مسجد الاقصی اقامه کنیم.
وی افزود: از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر درخواست می‌کنیم که به هر نحوی می‌توانند از مردم غزه حمایت کرده و این جنایت‌ها را به جهانیان نشان دهند.
فرماندار مهریز افزود: از مدت‌ها قبل تمرکز ما به همراه شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد مهریز بر این بود که هفته‌های خاصی را برای حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر تعریف کنیم.
دهقانی با بیان اینکه به همین دلیل برنامه‌ بر این شد که هر هفته برنامه‌های خاص هنری را ویژه اهالی فرهنگ و هنر برگزار کنیم گفت: از جمله این فعالیت‌ها این بود که برای نخستین بار به صورت تخصصی یادواره شهدای دانش‌آموز را در شهرستان برگزار کردیم.
وی گفت: الان هم از برکت آن برنامه قرار شده که رویداد خاصی را با محوریت سردار دلها در شهرستان مهریز برگزار شود و بتوانیم این جریان را ادامه دهیم.
فرماندار مهریز از برگزاری جشنواره مهریز در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: برنامه بسیار خوبی در این حوزه برگزار شد و بیش از 80 تا 90 درصد رضایت خاصی از این جشنواره به ما رسید.
دهقانی عنوان کرد: بلافاصله پس از این نمایشگاه، نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور راویان دانش‌آموز برگزار شد و دانش‌آموزان حاضر در غرفه‌ها به صورت تخصصی و پس از انجام پژوهش‌های دقیق اقدام به ارائه نتایج پژوهش‌های خود به بازدید کنندگان کردند.
وی برگزاری نمایشگاه کتاب در نقاط مختلف شهرستان مهریز و حضور کاروان‌های قرآنی را از دیگر رویدادهای فرهنگی این شهرستان دانست و گفت: همچنین هفته آینده میزبان یک شهید گمنام در شهرستان هستیم و برنامه‌های بسیار خوبی برای این مناسبت در نظر گرفته شده است.
فرماندار مهریز از برگزاری جشنواره منطقه‌ای سرباز وطن خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوعاتی از جمله «مکتب حاج قاسم»، «رویای حاج قاسم»، «ذکر یا فاطمه سربند سلیمانی‌هاست» برگزار می‌شود و به هشت برگزیده هدایایی اهدا می‌شود.
دهقانی با تاکید بر اینکه در شهرستان مهریز به صورت تخصصی در حوزه دانش‌آموزی در زمینه‌های مختلف ورود کردیم گفت: در این جشنواره‌ هم توجه ویژه‌ای به دانش‌آموزان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار