فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین اجلاسیه۲۰۷ شهید ارتش این استان اردیبهشت ماه سال آینده در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 05 December 2023

صبح روز ۱۳ آذر، امیر محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ زرهی ستاد بهادر افشاری پور سرپرست تیپ زرهی ۳۷ شهید عباس عطریان نزاجا و کارکنان ارتش در استان با سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان ستاد کنگره شهدای استان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا سرهنگ وحید مثنوی مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح و سرهنگ عبدالصفا نجاتی، دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان گزارشی از روند اقدامات انجام شده در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار است در سال ۱۴۰۳ برگزار شود ارایه دادند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار حمید خرم دل، در این نشست گفت : دومین کنگره ملی شهدای ۱۴۰۳ در استان کهگیلویه و بویراحمد یک رویداد مهم فرهنگی است که باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم به بهترین نحو و در خور شان شهدا برگزار شود.

وی اظهارکرد : قرار است در راستای برگزاری این کنگره ملی، ۱۶ اجلاسیه در سطح استان برگزار شود که اولین اجلاسیه آن گرامیداشت ۲۰۷ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد است که اردیبهشت سال آینده با مشارکت تیپ ۳۷ زرهی ارتش استان فارس در شهرستان گچساران برگزار خواهد بود.

همچنین امیر محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز در این نشست از اقدامات فرمانده سپاه فتح و مسئولان کنگره ملی شهدای استان تقدیر کرد و گفت: تولید مستند فاخر از شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد، تدوین کتاب شهدای ارتش، تبلیغات محیطی مناسب، اعزام گروه‌های جهادی ارتش به مناطق کم برخوردار، تجلیل از پیشکسوتان ارتش در استان، حضور فرماندهان ارتش در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد جهت تبیین دستاورد‌های نظام و ارتش و روایتگری فرماندهان ارتش و یادگاران دوران دفاع مقدس در جمع دانش آموزان از جمله اقداماتی است که در راستای کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای ارتش باید انجام شود.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه باید یک کنگره در خور شان شهدا برگزار شود، گفت: همه ظرفیت‌های ارتش را پای کار می‌آوریم تا این مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد محقق شود.

وی افزود: کنگره شهدا یکی از بزرگترین و فاخرترین برنامه‌هایی است که در جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود و تجربیات ارتش و سپاه در کنار یکدیگر می‌تواند یک کنگره عظیم از شهدای والامقام استان را به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار