متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآوروه‌های نفتی نشده‌اند هر چه سریع‌تر در این سامانه نام نویسی کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 06 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به اینکه در حال حاضر هر کپسول گاز یارانه‌ای به قیمت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود، گفت: فروش کپسول گاز با بیش از نرخ مصوب تخلف است و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.
خشایی با اشاره به اینکه با فرارسیدن فصل سرد میزان مصرف گاز مایع در کشور توسط مشترکان خانگی یا مشاغل خردی که گازرسانی به آن‌ها انجام می‌شود افزایش می‌یابد، افزود: دولت برای اینکه گاز مایع به دست مصرف کنندگان واقعی برسد سامانه سدف را راه اندازی کرده به همین دلیل واجدان شرایط برای دریافت سهمیه خود حتما باید در این سامانه ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآوروه‌های نفتی) نشده‌اند به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR مراجعه کنند.
خشایی با بیان این که به خانوار‌هایی که به گاز شهری دسترسی دارند گاز مایع تعلق نمی‌گیرد، تاکید کرد: خوشبختانه نیاز استان در این خصوص احصاء شده و هیچ کمبودی برای تامین گاز مورد نیاز واجدین شرایط وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار