مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام بیان داشت : شهرداری ایوان با اعلام عدم وجود اعتبارات لازم، از انجام حفر ترانشه و محصورسازی سایت دفن زباله امتناع کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 06 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمدی گفت :عدم پایبندی و توجه شهرداری ایوان به اخطارهای مکرر در خصوص حفر ترانشه و محصورسازی سایت، باعث ایجاد آلودگی های زیست محیطی در این منطقه شده است که تکلیف آن از طریق مراجع مرتبط قضایی مشخص خواهد شد.

وی بیان داشت : یک مکان به منظور دفن زباله از سال ۸۰ به وسعت ۶ هکتار برای این شهرستان جانمایی شد که در همان سال حفر ترانشه و محصورسازی این سایت به شهرداری وقت، ابلاغ و تاکید شد.

محمدی  اظهار کرد : از آن زمان تاکنون با وجود صدور اخطارهای مکرر، شهرداری ایوان، از محصورسازی و حفر ترانشه در این سایت خودداری کرده است و در جلسه کارگروه مدیریت پسماند ایوان با ریاست فرماندار این شهرستان در سال ۱۴۰۱ نیز آخرین اخطارها به شهرداری ایوان ابلاغ شد.

وی گفت : در سال جاری شهرداری ایوان در جلسات کارگروه های مدیریت پسماند و مخاطرات زیست محیطی مکلف به ایجاد ترانشه و محصورسازی محل دفن زباله شد.

محمدی مطرح کرد :  عدم پایبندی و توجه شهرداری ایوان به اخطارهای مکرر در خصوص حفر ترانشه و محصورسازی سایت، باعث ایجاد آلودگی های زیست محیطی در این منطقه شده است که تکلیف آن از طریق مراجع مرتبط قضایی مشخص خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار