مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اظهار کرد : امکان نقل و انتقال واحدهای نهضت ملی مسکن به غیر وجود ندارد و هرگونه معامله در این مورد غیر قانونی است.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 07 December 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ دوستی گفت : آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و هم استانی‌های گرامی مراقب باشند مورد سوء استفاده سوداگران قرار نگیرند.

وی بیان داشت :  یکی از آسیب‌هایی که ممکن است متوجه خریداران این امتیازها شود نبود ضمانت واگذاری واحد است؛ چراکه ممکن است متقاضی اولیه در مراحل بعدی به دلایل مختلف احتمالاً حذف شود و از طرف دیگر در صورتی که فروشنده به هر دلیل معامله را منکر شود یا از دنیا برود، وجهی به خریدار عودت داده  نخواهد شد.

دوستی ادامه داد : معاملات غیررسمی و غیرقانونی در نهایت منجر به ترویج هر چه بیشتر سوداگری و افزایش کاذب قیمت در بخش زمین و مسکن می‌شود و تضییع هرچه بیشتر حقوق شهروندان به ویژه اقشار کم درآمد را در پی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد :  قانون پیش فروش ساختمان و آئین نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، به خوبی تعیین کرده که تمام اقدامات و امور مربوط به این طرح مسکن باید بر اساس دستورالعمل ها و قراردادهای ابلاغ شده از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شود. به همین دلیل است که به صراحت می توان اعلام کرد که خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و ارتکاب آن مجازات خواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار