کد خبر: ۱۱۴۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 07 December 2023

مدیر شرکت نفت منطقه  چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان از توزیع گاز مایع از طریق سامانه "سدف" خبر داد و افزود : براساس بند ب تبصره ۱۴  قانون بودجه ۱۴۰۲ وزارت نفت مکلف شده که توزیع گاز مایع تنها در بستر الکترونیکی انجام شود.

سید کیومرث کمالیار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ماهیت شکل‌گیری سامانه "سدف" نیز که زیرساخت‌های آن در سال‌های گذشته آماده و تکمیل شده همین امر بوده است تا متقاضیان واقعی گاز مایع را که به گاز شهری دسترسی ندارند، شناسایی کرده و سوخت یارانه‌ای از این طریق در اختیار این افراد قرار گیرد.
وی بیان کرد: گاز مایع (ال‌پی‌جی) به قیمت یارانه‌ای در حال توزیع است، اما همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی و یا مشاغل خرد هستند جهت دریافت باید در سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR نفتی ایران و یا به ادرس سامانه ارتباط WWW.NIOPDC.IR مراجعه کنند.

مدیر منطقه چابهار گفت: شرکت‌های توزیع کننده نیز زیرمجموعه وزارت صمت تعریف شده‌اند که باید از همان مسیر، بر نحوه توزیع گاز مایع با نرخ یارانه‌ای هر کپسول ۲۷۹ هزار ریال بر آنها نظارت شود.

وی افزود :سامانه ارتباط مردمی ۰۹۶۲۷متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و شماره ۱۲۴ بازرسی اداره صمت آماده دریافت شکایت هم استانی های عزیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار