آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان یزد که امروز در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت یزد بعنوان عنوان مدیر پژوهشگر برتر استان یزد در سالجاری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 07 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دکتر محمد کاظم صادقیان مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت استان یزد در زمینه تحقیق و پژوهش رتبه دوم را کسب کرده است.

در این مراسم که محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ، استاندار و جمعی از مسوولان استان حضور داشتند مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان تجلیل و لوح تقدیر به وی اهداء شد.

در بخشی از لوح" مهران فاطمی "استاندار یزد به محمدرضا صادقیان بعنوان مدیر پژوهشگر برتر استان امده: انجام فعالیت های پژوهشی و سعی بلیغ در نشر آگاهی اگر چه خود ارزش و پاداشی چنان عظیم دارد که هیچ زبان و قلمی را یارای توصیف و بیان آن نیست،لیکن به حکم "اشکرکم لله اشکرکم للناس"و به پاس فعالیت مجدانه و تحسین برانگیزتان در زمینه تحقیق و پژوهش و کسب رتبه دوم به عنوان مدیر پژوهشگر برتر استان در سال 1402تلاش خالصانه شما در راستای رشد و بالندگی علمی جامعه را ارج نهاده و صمیمانه عالی ترین مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام می نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار