مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: بهسازی موتورخانه‌های مشترکین واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و گردشگری این استان در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف گاز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 09 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی کمال‌آبادی فراهانی اظهار داشت: با رفع نواقص موتورخانه، انجام عایق‌کاری و تنظیم مشعل گواهینامه معاینه فنی موتورخانه صادر می‌شود و مشترکان در این طرح تا سقف یارانه تخصیص یافته، هیچگونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وی به دلایل و مزایای اجرایی شدن این طرح در سطح استان اشاره کرده و ادامه داد: این طرح علاوه بر کاهش میزان مصرف گاز و کمک به توزیع متوازن گاز در سطح کشور، به کاهش آلودگی‌های ناشی از سوخت گاز در مشعل‌ها نیز کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار داشت: مشترکان باید با ثبت‌نام و انتخاب مجریان ذیصلاح در سامانه بهسازی موتورخانه‌ها به آدرس https://goc.nigc.ir  توافقنامه اجرای عملیات بهسازی را منعقد کنند. پس از آن موتورخانه توسط شرکت‌های بازرسی دارای مجوز از سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی کامل قرار می‌گیرد.

کمال‌آبادی فراهانی تصریح کرد: از مشترکان شرکت گاز استان مرکزی که از سامانه موتورخانه برای گرمایش واحدهای خود استفاده می‌کنند خواسته می‌شود تا با مراجعه به بخش «ثبت‌نام و پیگیری مشترکان» در سامانه بهسازی موتورخانه‌ها به آدرس https://goc.nigc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی بیان داشت: همچنین از تمامی شرکت‌های تأسیساتی دارای صلاحیت دعوت می‌شود برای قرار گرفتن در فهرست شرکت‌های مجری، نسبت به اعلام آمادگی خود در بخش «ثبت‌نام شرکت‌های مجری» در سامانه بهسازی موتورخانه‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به تعداد شهرها و روستاهای این استان که از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند اشاره داشته و اضافه کرد: 35 شهر و 1021 روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار