سرمربی تیم فوتبال امید شمس آذر قزوین گفت: بعد از قهرمانی در نیم فصل اول، توقعات از تیم ما بالا رفته و کار سختی را برای ادامه فصل، پیش رو خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 09 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، صادق افشار در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید شمس آذر قزوین که اخیرا به عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر امید‌های کشور دست یافت، اظهار کرد: با توجه به کسب نتایج نیم فصل اول، توقعات از تیم بالا رفته و کار سختی را برای ادامه فصل خواهیم داشت، زیرا در نیم فصل دوم تمامی تیم‌ها شناخت بهتری از خود و حریفان پیدا می‌کنند و با جذب بازیکنان جدید، تقویت می‌شوند.

وی افزود: در نیم فصل دوم از دو بازیکن امید تیم بزرگسالان شمس آذر نیز استفاده خواهیم کرد، اما همه می‌دانند که در این رده سنی تمامی بازیکنان سرمایه آکادمی هستند و جذب بازیکن بسیار سخت رقم می‌خورد و مجبور هستیم که از داشته‌های استان استفاده کنیم.

سرمربی تیم امید شمس آذر همچنین در خصوص مصدومیت بازیکنان نیز خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان تیم دچار پارگی رباط صلیبی شده و همچنین شروین افشاری کاپیتان تیم را به دلیل مصدومیت در چند بازی در اختیار نخواهیم داشت. با این وجود بازیکنان ما برای ادامه رقابت‌ها آماده هستند و قصد داریم روند موفق نیم فصل را ادامه دهیم.

گفتنی است تیم امید شمس آذر در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر امید‌های کشور، امروز از ساعت ۱۴ و در ورزشگاه پانزدهم خرداد تاکستان به مصاف بعثت کرمان خواهد رفت.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار