سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم از مصم بودن انجام پروژه مترو قم توسط شورای شهر خبر داد و گفت: هرگونه کارشکنی و اخلال در این روند پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 10 December 2023

به گزارش تابناک قم، مهندس روح اله امرالهی سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم در گفت و گویی با اشاره به موضوع طرح شده در فضای مجازی با عنوان درخواست یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قم در عدم تخصیص قطار به متروی قم در گفتگو با همتای خود در شورای اسلامی شهر مقدس مشهد، گفت: مطالبه وزارت کشور افزوده شدن شهر قم به شهرهای ریلی کشور است و پیگیری های استانداری و مجموعه مدیریت شهری، اعم از شهردار و شورای اسلامی شهر، تحقق این مهم است.

وی با اشاره به آماده شدن فاز اول از خط A متروی قم، گفت: فاز اول از حیث فنی آماده و نیازمند تست های اولیه می باشد، و مجموعه مدیریت استان و مدیریت شهری مصم به تحقق آن می باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم هرگونه تک صدایی و اقدامی خارج از مصوبات شورای اسلامی شهر را خارج از مواضع رسمی شورا برشمرد و گفت: اگر تصمیم بر انجام پروژه ای در این سطح در استان مورد وفاق بوده و شورای اسلامی شهر حامی آن است، هرگونه نظر دیگری که عاملی در جهت عدم تحقق آن باشد، کارشکنی و اخلال در انجام این روند خواهد بود.

امرالهی افزود: به طور یقین صحت و سقم مورد طرح شده توسط نماینده شریف مردم قم در مجلس شورای اسلامی در شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت ضرورت از طریق مراجع نظارتی و قانونی پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

امرالهی در پایان با تشکر از همه نهادها و دستگا های ذی ربط که در پیگیر فاز اول خط A متروی قم می باشند، گفت: از دولت مردمی و استاندار محترم که به صورت ویژه پیگیر قرارگیری شهر قم در بین شهرهای ریلی می باشند، تشکر نموده و به مردم شریف قم اطمینان داده می شود که انجام این پروژه ملی مطالبه قطعی شهرداری و شورای اسلامی شهر است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار