مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از تلاش برای رفع مشکلات حقوقی ۵۰۰ واحد مسکونی مهر این شهر و بازگشت این تعداد واحد به چرخه ساخت و ساز و تحویل به متقاضیان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 10 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» از وزارت راه و شهرسازی، «آرش صیادی»‌ افزود: حدود یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در پرند باقی‌مانده است که به‌طور عمده تعاونی ساز و دچار مشکلات و مسائل حقوقی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اعضا با سازندگان مشکلاتی دارند که این مشکلات طی سال‌ها سبب شده تا عوارض حقوقی برای پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر و تکمیل آنها ایجاد شود.

صیادی تصریح‌کرد: بررسی‌های پرونده‌های این واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر پرند نشان می‌دهد که ۵۰۰ واحد از آنها امکان رفع توقیف و تکمیل و تحویل به متقاضیان را دارند که تلاش خواهد شد تا به چرخه ساخت مسکن و تحویل به متقاضیان برگردد.

برپایه این گزارش، از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند ۹۵ هزار واحد مسکن مهر برنامه ریزی شد که از زمان اجرای طرح تاکنون نزدیک به ۹۴ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و دولت سیزدهم تلاش دارد تا واحدهای دارای مشکلات حقوقی را با رفع نواقص آن تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار