مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از شرکت هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان بوشهر در اردوی یک ‌روزه تربیتی شمیم معرفت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 10 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش‌و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاحیه اردو‌های یک‌روزه شمیم معرفت، در اردوگاه دانش‌آموزی امام‌خمینی (ره) چاه‌کوتاه، اظهار داشت: اردو‌های یک‌روزه تربیتی شمیم معرفت ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار (طرح دانش‌آموز شهید رازی) استان بوشهر از ۱۹ الی ۲۲ آذرماه، به‌مدت چهار روز در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام‌خمینی (ره) چاهکوتاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۰۰دانش‌آموز در این اردوگاه پذیرش می‌شوند، گفت: بیش از یک‌هزار و ۲۰۰دانش‌آموز از مناطق مختلف استان در این اردو یک‌روزه شرکت خواهند کرد و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی نیز برگزار خواهد شد.

موحدی افزود: برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت با هدف آشنایی دانش‌آموزان با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور بویژه، صنعت نفت‌وگاز و کشتی‌سازی و نیروگاه اتمی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از اعزام پنج‌هزار دانش‌آموز دختر به اردو راهیان نور خبر داد و افزود: پنج‌هزار دانش‌آموز پسر نیز به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند که این برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در راستای پرورش دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علی‌ها الگوی بی‌بدیل برای دختران ما است، بیان کرد: ۳۰۰ مدرسه استان میزبان شهدای گمنام خواهند بود که۶۰هزار دانش‌آموز در آیین تشییع این لاله‌ها توفیق شرکت پیدا خواهند کرد.

موحدی تصریح کرد: برنامه‌های یادواره شهدا در مدارس با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود؛ لذا قدر این فرصت‌ها را بدانید تا در دفتر شهدا نام‌تان ثبت شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه شهدا با خون خود ایران را حفظ کردند تا یک وجب از خاک وطن به‌دست دشمن نیفتد، عنوان کرد: اگر بالاترین مقام علمی و اداری را داشته باشیم باید همواره به یاد شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش ما به پشتوانه شهدا است و دانش‌آموزان نیز امروز با قدرت در سنگر علمی هستند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار