نماینده مردم نهبندان و بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود هر چه زودتر علت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی بیرجند را اعلام و شفاف سازی کنند.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 11 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه آتش سوزی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهارداشت: هرچند خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، اما در گذشته نیز بار‌ها در زمینه ضعف زیرساخت‌های فنی و ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تذکر داده ام، اما کمتر مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: باز مجدد هم در این زمینه به متولیانی که فقط تعریف و تمجید از بخش خصوصی را بلدند وخیلی از این بخش حمایت نمی‌کنند تذکر می‌دهم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت ضوابط فنی و ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی خواست هر چه زودتر علت حادثه را اعلام و در این زمینه شفاف سازی کنند.

نخعی به ترک فعلی‌هایی که در منطقه ویژه اقتصادی در زمینه زیرساخت‌های فنی و ایمنی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: به طور حتم باید با این ترک فعل‌ها و تخلفات نیز برخورد صورت گیرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در ادامه به سازمان هواپیمایی کشور هم در زمینه کنسلی پرواز‌ها در خراسان جنوبی تذکر داد و اضافه کرد: سه شنبه و چهارشبنه گذشته پرواز‌ها در خراسان جنوبی لغو شد هرچند که کنسلی و لغو پرواز‌ها در این استان مسبوق به سابقه است ضرورت دارد با شرکت‌های متخلف برخورد شود.

نخعی با بیان این که در زمینه لغو پرواز‌ها همیشه از مظلومیت مردم خراسان جنوبی سوء استفاده می‌شود افزود: به طور حتم باید مسببان این موضوع برخورد جدی تری صورت گیرد چرا که دیگر این جریان غیر قابل تحمل است.

وی از رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی خواست تا در این زمینه ورود جدی تری داشته باشند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار