معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ورودی شمال اصفهان را نیازمند تسهیلات پارکینگ و اصلاح هندسی دانست.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 11 December 2023
ورودی شمال شهراصفهان نیازمند پارکینگ و اصلاح هندسی

حسین حق‌شناس در حاشیه جلسه بررسی مشکلات و موانع ترافیکی و بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه 8 شهرداری اصفهان گفت: بیشترین حجم ورودی به مرکز شهر اصفهان از سمت بزرگراه معلم است و ضرورت دارد نسبت به ایجاد تسهیلات پارکینگ در مجاورت پایانه کاوه، اصلاح هندسی نقطه اتصال خیابان کاوه به راستگرد بزرگراه چمران و مدیریت هوشمندانه هرگونه بارگذاری شهری در این محور اقدام شود.

او احداث خیابان‌های شهید چمران، بهرام‌آباد و استاد شهریار جنوبی در محدوده منطقه 8 را در بهبود تردد در این محدوده الزامی و مؤثر دانست و افزود: نصب سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف، پلاک‌خوان، سرعت‌سنج و عبور از چراغ قرمز در سطح معابر این منطقه، عامل کاهش تخلفات ترافیکی آن است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان جمعیت ۳۰۰ هزار نفری منطقه 8 و میزان استقبال و ساخت‌وساز در این منطقه را از ظرفیت‌های آن دانست و تأکید کرد: جلوگیری از بروز هرگونه چالش در آینده این منطقه ضروری است که ضمن انتخاب مشاوران ذی‌صلاح، عارضه‌سنجی و مطالعات ترافیکی برای توسعه و گسترش ساخت‌وساز در این منطقه انجام شود.

او با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل پاک، مهندسی شبکه معابر و استفاده از تجهیزات هوشمند موجب بهبود عبور و مرور در منطقه 8 می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث پارک‌سوار در حاشیه ایستگاه‌های متروی موجود در این منطقه از طرح‌های حوزه ترافیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار