رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری‌اسلامی‌ایران بی‌شک حضور مردمی در برنامه‌های مختلف انقلاب به‌عنوان پشتوانه نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 13 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب‌اسلامی استان بوشهر پیش‌ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی یک شورای کشوری است که در خصوص لبیک گفتن به مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تشکیل شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری‌اسلامی‌ایران را نام ببریم، بی‌شک حضور مردمی در برنامه‌های مختلف انقلاب به‌عنوان پشتوانه نظام و انقلاب یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها است.

جمالی با تأکید بر اینکه نمی‌توان از گذشته کشور عبور کرد، توضیح داد: وقتی از انتخاب و انتخابات صحبت می‌کنیم، منظور این است که باید همه کمک کنند تا افراد آزادانه تصمیم بگیرند، پای صندوق بیایند، تصمیم بگیرند تا جهت امور کشور به سمتی که دشمن به دنبال آن است، پیش نرود.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: اگر بتوان کسی را تحت‌تأثیر قرار داد که مثل شما فکر کند، بیندیشد، آنچه که ما دوست داریم، دوست بدارد، آن شخص مطیع شما خواهد بود و کار تمام است. پس زمانی که به ذهن و فکر شخصی جهت دهند و در یک حصار او را قرار دهند و تأکید کنند که در این چارچوب فکر کن، تصمیم بگیر و به نتیجه دلخواه ما برس، دیگر معنا و مفهومی از آزاداندیشی وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برکات طوفان‌الاقصی، خاطرنشان کرد: مردم مظلوم فلسطین دچار مرگ تدریجی شده بودند، اما امروز با این عملیات، آزادی‌خواهان دنیا هستند که با جرأت حرف می‌زنند. رژیم صهیونیستی که مدعی چهارمین ارتش قدرتمند دنیا و ابرقدرت رسانه جهان بود، در نبرد نظامی چگونه خوار شد و مشاهده کرد که حتی مردم در کشور‌های حامی آن، چگونه علیه این رژیم به خیابان آمدند. ضمن اینکه با وتو آتش‌بس توسط آمریکا، این کشور نیز در جهان رسوا شد.

به گزارش فارس، این نشست هم‌اندیشی، به همت معاونت جوانان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان بوشهر برگزار و در ادامه دانشجویان با پرسش و پاسخ، سوالات خود را در خصوص انتخابات و ضرورت حضور حدکثری مردمی پای صندوق‌های رأی بیان کردند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار