مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تحویل داده شده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 13 December 2023

به‌گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علی زاهدی گفت: امسال ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری تحویل داده شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۷۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات دیگر تا پایان سال جاری به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری در زمینه سامان‌دهی پسماند، افزود: این موضوع یکی از وظایف دهیاران است و در صورت ارائه طرح از سوی دهیاران و بازاریابی برای زباله تفکیک شده و سایر موارد، آن طرح حمایت و اعتبار مورد نیاز برای اجرا تأمین می‌شود.

زاهدی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود کمیته کارشناسی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تشکیل و موارد مرتبط با مسئله پسماند بررسی و راهکار‌های قانونی آن ارائه شود.

وی یادآور شد: دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد تعاونی دهیاری‌های دارای مجوز‌های قانونی برای ساماندهی پسماند را حمایت و نسبت به تخصیص اعتبارات لازم به آن‌ها اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار