کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ 17 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، قاسم عزیز زاده گرجی روز در دیدار با مسوولان و فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بابل، بیان داشت:

دانشجویان، قشر پویای جامعه ما محسوب می شوند و باید از ظرفیت های برجسته آنها در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی بهره مند شد.

وی با بیان این مطلب که دانشجو مطالبه گر است، ادامه داد: بیان این مطالبه گری زمینه توسعه و پیشرفت در جامعه را فراهم می کند، و مدیران دغدغه این دانشجویان را که دلسوزانه مطرح می شود در تصمیم گیری ها لحاظ خواهند کرد.

عزیززاده گرجی، اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، کاهش ترافیک سنگین شهر بابل، ثبات مدیریتی در استان، و ساماندهی موارد مصرف ارز ترجیحی در بحث دارو و درمان از جمله دغدغه های فعالان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده است که باید برای گره گشایی در مسائل مطرح شده تلاش شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : دولت جهادی و مردمی سیزدهم برای تکمیل ۲۹ طرح زیرساختی و درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون بیش از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

عزیز زاده گرجی ادامه داد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم که تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت قرار گرفته بود در همین راستا فرایند تکمیل طرح های عمرانی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی بابل شتاب گرفته است.

 

 

وی افزود: از مجموع ۲۹ طرح نیمه تمام که ۶۸ هزار و ۳۶۰ متر مربع را شامل می شود، 50 هزار متر مربع درمانی و بقیه آموزشی، فرهنگی و ورزشی است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تعداد ۲۲ طرح قابلیت بهره برداری در سالجاری را در برنامه دارد و با پیشرفت های فیزیکی بالا در حال تکمیل و تجهیز نهایی است.

این مقام مسوول تصریح کرد: در زمان فعلی از خدمات مراکز درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل شهروندان از سراسر مازندران و حتی خارج از استان بهره مند می شوند. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار