دلشاد : کمبود فضای آموزشی به یک بحران جدی در بویراحمد تبدیل شده است که نیازمند تلاش مضاعف مسئولین ارشد استان است.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 19 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد کورش دلشاد در شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به این نکته که شهرستان ۱۹ شهید فرهنگی و ۱۲۶ دانش اموز شهید دارد، گفت: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله مصوبات ستاد شاهد شهرستان است. البته در حوزه دانش آموزی تاکنون هیچگونه یادواره‌ای برگزار نشده است که برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدای دانش آموز هم در دستور کار است.
دلشاد در ادامه به مهمترین مشکل این شهرستان اشاره کرد و افزود: کمبود فضای آموزشی به یک بحران جدی در بویراحمد تبدیل شده است که نیازمند تلاش مضاعف مسئولین ارشد استان است.

وی افزود: سال گذشته سال طلایی کمک به رفع بخشی از مشکلات فضای آموزشی و تامین تجهیزات مدارس بود، اما امسال متاسفانه تاکنون آنگونه که انتظار داشتیم مشکلات ما حل نشد.

دلشاد به بخشی از مشکلات مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: بویراحمد حدود ۵۰۰ مدرسه دارد که ورودی سالانه دانش آموز آن بین ۳ تا ۴ هزار نفر است، ۴۹ مدرسه ما در خصوص فضای پرورشی و نمازخانه مشکل دارند، ۶۳ مدرسه نیازمند ایزوگام است، ۶۰ مدرسه مشکل سیستم گرمایشی دارد، کمبود ۱هزار و ۵۰۰ میز و صندلی و کمبود شدید رایانه و تجهیزات آموزشی از جمله مواردی است که ما با آن‌ها مواجه هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد: از نظر ما عملکرد نوسازی در زمان مدیریت فعلی مطلوب و توجه به این شهرستان خوب است، اما مشکلات بویراحمد در بحث فضای آموزشی به گونه‌ای است که نیازمند تلاش مسئولین ارشد استانی برای رفع آن‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار