فرماندار بویراحمد : در خصوص برگزاری این یادواره لازم است که برخی دستگاه‌ها به عنوان پشتیبان ورود کنند چرا که انتظار ما این است یادواره شهدا در آموزش و پرورش در بحث کیفیت برگزاری، سرآمد همه یادواره‌های شهدا باشد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ 19 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، گفت: صحبت از مشکل کمبود فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد قصه همیشگی ما شده است و تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده است که البته انتظار داریم پس از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان، نگاه ویژه‌ای به مشکل فضای آموزشی شهرستان بویراحمد شود.
مهدوی مطلق ادامه داد: پیشنهاد من این است که یک کارگروه ویژه بین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و اداره کل نوسازی ایجاد شود که به صورت مستقیم و بدون واسطه موضوع فضای آموزشی و تجهیزات لازم برای مدارس بررسی و تامین شود.
وی افزود: با توجه به شروع فصل سرما و لزوم رفع مشکلات وسایل گرمایشی، فوریت تشکیل جلسات آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی برای تامین و تعمیر وسایل گرمایشی بسیار ضروری است.
فرماندار بویراحمد با اشاره به این نکته که پذیرفتنی نیست از نمازخانع مدارس برای کلاس درس استفاده شود، ادامه داد: در شهرستان بویراحمد علاوه بر لزوم تامین کلاس درس نیازمند احداث سالن چند منظوره هستیم که در این زمینه انتظار همکاری بیشتر از اداره کل نوسازی داریم.
مهدوی مطلق در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری یادواره شهدای دانش آموز اشاره کرد و اظهار داشت: برای برگزاری چنین یادواره‌ای لازم است که با کنگره شهدای استان هماهنگی و هم افزایی صورت گیرد تا یک جشنواره در شان برگزار شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در خصوص برگزاری این یادواره لازم است که برخی دستگاه‌ها به عنوان پشتیبان ورود کنند چرا که انتظار ما این است یادواره شهدا در آموزش و پرورش در بحث کیفیت برگزاری، سرآمد همه یادواره‌های شهدا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار