با اجرای طرح آرامش در شهرهای بشرویه، طبس و فردوس 30 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 21 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی؛ با اجرای طرح آرامش در شهر‌های طبس، فردوس و بشرویه ۳۰ متهم و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، طرح آرامش در شهر، در سطح شهرستان بشرویه با هماهنگی مقام قضائی به مرحله اجرا در آمد.

وی بیان داشت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عوامل خرده فروش ومتهمان مواد مخدر شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد پاتوق متهمان شدند که در بازرسی از این محل ها، مقادیری مواد مخدرکشف شده و دراین رابطه، ۱۰ نفر خرده فروش مواد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۱۶ متهم و خرده فروش در طبس

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس هم گفت: در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهرو پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان وخرده فروشان موادمخدر، ماموران انتظامی این طرح را در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عوامل خرده فروش و متهمان مواد مخدر شدند، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده متهمان، ۸۳۲ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند و همچنین در این رابطه، ۱۶ نفرمتهم و خرده فروش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۴ خرده فروش در فردوس

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس نیز اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضائی، به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده است ۶ کیلو و ۸۳۰ گرم مواد مخدر کشف و ۴ نفر خرده فروش مواد را دستگیر کردند.

سرهنگ فولادی با اشاره به این که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در طبس

سرهنگ مریمی، فرمانده انتظامی طبس در ادامه اظهارداشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، طرح نظارت و کنترل بر اصناف طبس توسط عوامل پلیس نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی افزود: ماموران در این راستا ۲۶ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند که در این طرح به ۹ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

توقیف خودرو‌های حامل سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۱۰۰ سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورد‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار