مدیر کل ارتباطات ‌فناوری اطلاعات استان قم از برگزاری بیست وسومین دوره نمایشگاه الکامپ تلکام در استان قم در تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 23 December 2023

به گزارش تابناک قم، جواد غلامپور، مدیر کل ارتباطات ‌فناوری اطلاعات استان قم در نشست خبری بیست ‌و سومین دوره نمایشگاه الکامپ تلکام‌ در سالن جلسات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم‌ بیان کرد: نمایشگاه الکامپ تلکام‌ در سه بخش الکترونیک کامپیوتر و ارتباطات از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان قم برگزار خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات ‌فناوری اطلاعات استان قم اظهار کرد: هدف اصلی این‌ نمایشگاه بستری برای ترویج و آشنایی بیشتر با ظرفیت فناوری اطلاعات استان و حمایت از استارتاپ های اینترنتی می باشد که در نهایت امیدواریم این نمایشگاه کمکی به زیست بوم فاوای استان بشود.

وی این نمایشگاه را زمینه ای برای همکاری بیشتر با شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: امیدواریم این نمایشگاه فرصتی برای جذب سرمایه گذارها در حمایت از استارپ ها بشود و امید می رود بخشی از دستاوردهای پیاده سازی شهر هوشمند در این نمایشگاه ارائه شود.

وی با اشاره به دسته بندی شبکه سازی فعالین تلفن همراه در این نمایشگاه بیان کرد: نرم افزار، شبکه سخت افزار دانش بنیان ها ازدسته بندی این نمایشگاه است.

غلامپور اظهار کرد: جایگاه ویژه ای برای حضور شتاب دهنده ها و پارک علم و فناوری فراهم شده است.

وی ‌در پایان از تدارک برای حضور ۶۰ الی ۷۰ غرفه خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش های جانبی از جمله پنل های آموزشی و انجمن های مشاوران کسب و کار در این نمایشگاه فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار