مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از ساخت و تعمیر ۵۳۰ مسکن مددجویی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 24 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مجید مومنی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۰ مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال احداث، تکمیل و باز سازی شده است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از دغدغه‌های کمیته امداد است و در این راستا هرساله اقدامات متعددی در حوزه تامین و تعمیرات مسکن صورت می‌گیرد،افزود: به همین منظور خانواده های نیازمند تعمیرات مسکن، ابتدا توسط مددجویان شناسایی می شوند و بعداز انجام مراحل لازم و بازدید کارشناسان و نیاز سنجی منازل مسکونی، بر اساس اولویت به واجدین شرایط مبالغی در قالب تعمیر جزیی و کلی پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: در حوزه اشتغال در سال جاری ۲ هزار و ۲۳۴ فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد شده است.که در همین راستا، دوره‌های آموزشی برای آنان با هدف پایدارسازی طرح‌های اشتغال، به روزرسانی مهارت‌ها و افزایش بهره‌وری به مجریان طرح‌های اشتغال ارائه می‌شود.

مومنی همچنین افزود: در حال حاضر ۵۰ درصد خانوار‌های استان به صورت مستقیم با کمیته امداد در ارتباط هستند، جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار خانوار حامیان طرح اکرام و مشترکین صدقات هستند و ۴۷ و ۵۰۰ خانوار نیز، تحت پوشش کمیته امداد هستند که در مجموع ۲۲۷ هزار و ۵۰۰ خانوار را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار