معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مجامع بسیج ما به عنوان بسیج و سپاه رغیب کسی نیستیم بلکه کمک کننده، مشورت دهنده و بازوی اجرایی هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 25 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار معروفی امروز در اجلاس مجمع بسیجیان سپاه روح الله استان مرکزی در اراک افزود:این مجامع یک مجامع اندیشه‌ورز هستند نه مشورتی، در مجامع اندیشه‌ورز، جمعی نخبه برای موضوعی فکر کرده و راهکار می‌دهند و در نهایت باید خروجی عمل شود.

وی گفت:امروز در جریان جنگ شناختی که هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی و زیرسؤال بردن حکومت اسلامی است.

فرمانده هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه نیازمند بانک اطلاعاتی از راهکار‌ها به خصوص در زمینه‌های مشکلات فرهنگی و اجتماعی هستیم گفت: اکنون دشمن نا امید از جنگ فیزیکی، در حال جنگ نرم با ملت ایران از طریق نفوذ در اراده و ارادت ملت نسبت به آرمان‌های انقلاب است که باید مجمع بسیجیان با راهکار‌های خود پیروز میدان باشد.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری سالروز شهادت شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به اوج رسیده و زیباترین سربازی را امضا کرد و این شخصیت بزرگ تربیت شده ولی امر مسلمین است.

سردار معروفی با بیان اینکه، شهید سلیمانی اندیشه زیبا داشت و اندیشه زیبا عمل را زیبا می‌کند، افزود: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ۱۹۰ هزار شهید در راه اسلام و قرآن اهدا کرد و اجازه نداد که پای دشمن به ایران برسد.

عملیات كربلای ۵ سند عزت رزمندگان اسلام است

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله نیز  با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۴ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات گفت: اراده و ارادت رزمندگان در کربلای ۵ موجب شد تا پیروزی بزرگی در این عملیات کسب شود.

وی افزود:امام خمینی(ره) زمانی که دشمن در اوج خوشحالی و سرور از پیروزی کربلای ۴ قرار داشت، دستور اجرای عملیات کربلای ۵ را صادر کردند و تمامی رزمندگان حتی مجروحان آن را پذیرفتند و خود را به این عملیات رساندند؛ امیدوارم در همه عرصه‌ها هم این گونه باشیم.

در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی، معصومه انصاری با ۱۲۱ رای ماخوذه به عنوان رئیس مجمع، محسن ذوالفقاری با کسب ۱۱۲ رای به عنوان نایب رئیس و فرشته شارهی با کسب ۱۲۴ رای به عنوان ناظر مجمع بسیجیان این استان انتخاب شدند.

همچنین در پایان این نشست با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و برخی از مسئولان استانی، تعدادی از بسیجیان برتر استان مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار