معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی گفت: ایجاد اشتغال استان امسال، ۲۳ درصد از سهم تعهدی جلوتر است .
کد خبر: ۱۱۴۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 26 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حسن میرزاخانی بعدازظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی گفت:این استان در خصوص ثبت اشتغال در سامانه رصد وضعیت خوبی دارد و باید اشتغال‌های ایجاد شده بلافاصله در سامانه به ثبت برسد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در نرخ بیکاری و اشتغال وضعیت خوبی دارد، گفت: طی ۲ سال و نیم گذشته علاوه بر تعهداتی که دولت برای استان در نظر گرفته بود، مازاد اشتغال هم ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی ادامه داد:به این وضعیت هم راضی نیستیم و باید تلاش مضاعف‌تری برای افزایش اشتغال بویژه در شهرستان‌های اراک، خمین و شازند که نرخ بیکاری بیشتری دارند، صورت گیرد.

میرزاخانی اظهار کرد: دولت برای تأمین منابع مالی تحقق تعهدات خود سختی‌های را متحمل می‌شود و به کارگیری همه تلاش‌ها با هماهنگی کامل بین دستگاه‌ها برای استفاده بهینه از این منابع ضروری است.

وی همچنین بر هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نهادها و دبیرخانه کارگروه اشتغال استان مرکزی امر ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار