آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه تفرش با حضور علی شمسی پور مدیر کل حوزه وزارتی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، امام جمعه شهرستان، هیئت رئیسه دانشگاه، اساتید و یاوران علمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه تفرش برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 26 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،به نقل از دانشگاه تفرش، علی شمسی‌پور در این آیین گفت: تولید مقالات علمی در کشور در جایگاه خوبی است و تمرکز برنامه‌های وزارت علوم در این دوره برای تکمیل زنجیره ایده تا فناوری است.
مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم با بیان این که تولید ثروت و قدرت از تولید علم، آگاهی و دانایی حاصل می‌شود افزود: علم اگر به فناوری و محصول تبدیل شود می‌تواند برای کشور ثروت و قدرت خلق کند که هم اکنون ما در حوزه‌های صنایع دفاعی علوم پزشکی و هسته‌ای برای کشور ثروت و قدرت ایجاد کرده و موفق به تکمیل زنجیره تولید علم و ثروت شده‌ایم.
وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب به موضوع تربیت نیروی انسانی، تولید علم توجه اساسی داشته‌اند و امروز نیز باید با حفظ مرجعیت علمی از ظرفیت رشد علمی در راستای حرکت به سمت فناوری و رفع نیازهای جامعه و ایجاد قدرت و ثروت برای کشور در تمامی حوزه‌ها استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار