مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در نشست استاندار با رئیس ایمیدرو مقرر شد در قالب طرح تحول سه‌جانبه بین سازمان زمین‌شناسی، ایمیدرو و معاونت معدنی وزارت صمت در پهنه دیواندره مقرر شد محدوده‌های امیدبخش تا پایان سال جاری در اختیار ایمیدرو قرار گیرد‌.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ 26 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، بختیار خلیقی اظهار داشت: استاندار کردستان با رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران "ایمیدرو"، در زمینه گسترش فعالیت‌ها و تقویت همکاری‌های این سازمان در حوزه معادن با توجه به ظرفیت‌های معدنی کردستان دیدار و گفتگو کردند.

وی گفت: شناسایی محدوده‌های امیدبخش معدنی در این استان، دستاورد ارزشمندی در راستای به فعلیت رساندن ظرفیت معدنی است و با اجرای این مهم بستر مناسب برای رونق سرمایه گذاری فراهم شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در این نشست مقرر شد در قالب طرح تحول سه‌جانبه بین سازمان زمین‌شناسی، ایمیدرو و معاونت معدنی وزارت صمت در پهنه دیواندره مقرر شد محدوده‌های امیدبخش تا پایان سال جاری در اختیار ایمیدرو قرار گیرد و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان برای فراخوان سرمایه‌گذاری و مزایده در این خصوص اقدام کند.

وی ادامه داد: همکاری‌های لازم ایمیدرو، راهداری استان و اداره صمت کردستان در قالب تفاهم‌نامه‌ای نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در بحث بهسازی و آسفالت جاده‌های دسترسی به معادن در محور‌های معدنی استان کردستان یکی دیگر از مفاد این نشست بود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار