حدود ۱۰۰ نفر از قضات، مدیران دادگستری وکلا و نخبگان قضایی، حوزوی و دانشگاهی در همایش استانی اندیشه‌های قضایی رهبر انقلاب اسلامی به تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ 26 December 2023

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این همایش استانی با بیان اینکه همایش ملی اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب، با هدف اجراشدن سند تحول قضایی، بهمن ماه به همت پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار می‌شود گفت: یکی از برنامه‌های این همایش ملی، همایش‌های استانی، رویدادها، نشست‌ها و کرسی‌های ترویجی و نظریه پردازی در برخی استان‌ها از جمله اصفهان در حال برگزاری است.
حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری افزود: موضوع و محور دادگستری اصفهان در این باره و در برگزاری همایش استانی، بررسی و تبادل نظر و ارائه راهبرد درباره دستگاه قضا، احیای حقوق عمومی، و امنیت جامعه است.
وی اضافه کرد: جمع بندی نظرها، پیشنهاد‌ها و راهبرد‌ها و راهکار‌های عملی و اجرایی اعلامی در این همایش استانی، در کارگروه‌های تخصصی بررسی، جمع بندی و به دبیرخانه همایش ملی اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب مستقر پژوهشگاه قوه قضاییه ارسال می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان، شناسایی، تبیین و مطالبه گری علمی تحقق اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی/قوه قضائیه؛ عدالت پژوهی، استقرار و گسترش عدالت/ قوه قضائیه؛ مردمی بودن و مرجعیت تظلم خواهی مردم/قوه قضائیه؛ پیشگیری از جرم و اصلاح مجرمان همچنین قوه قضائیه؛ مبارزه فراگیر با فساد را از جمله محور‌های همایش ملی اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار