رضا جهانی به دنبال خدمت بی منت
کد خبر: ۱۱۴۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 27 December 2023

گفتنی است چهره ای جدید به نام حاج رضا جهانی که قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه می باشد در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده است که مردم شهرستان های رودسر و املش به ایشان و ایده های ایشان علاقمند هستند و نظر سنجی های شهرستانی نشان میدهد که ایشان یکی از رقبای اصلی انتخابات یازدهم اسفند ماه میباشد .

مردم شهرستان های رودسر و املش از مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای تا مناطق جلگه و ساحلی بعد از سالها در تب و تاب انتخابات و حضور شخصیت های مختلف با اندیشه ها،برنامه ها ،شعارها و عملکردهای....در دوره ی کنونی و پیش رو به نتایج مهمی رسیده‌اند.
یکی از این نتایج مهم که در نظر سنجی های غیررسمی و میدانی و محفلی که در نقاط مختلف شهرستان رودسر و املش توسط برخی از دوستان انجام شده‌است ، این موضوع مهم است که در تمام این مناطق مردم به این نتیجه رسیده اند که یک نفر در میان این نامزدها نمایندگی مجلس به همگرایی بیشتر کل شهرستان کمک خواهد کرد.
چون در پروسه ی عمل در سالهایی که در مناصب که حضور داشت ،شعار بی عمل نداد و همیشه در تمام مواقعی که به حضور و مدیریت و عملکردشان نیاز بود ، در کنار مردم حضور عینی و واقعی داشت.
این موضوع باعث گردیده تا مردم ضمن احترام به نمایندگان گذشته و انتقاد از برخی عملکردهای آنان ، مردم این شهرستان به این نتیجه رسیده اند که در میان نامزدهای کنونی ، یک نفر است که با توجه به عملکرد شان در موقعیت های قضایی ،قادر خواهد بود که در حوزه ی مطالبات شهرستان بهتر از دیگران عمل نماید و آن شخص کسی جز« رضا جهانی » نیست.
این واقعیت پروپاگاندای محض و تبلیغات بدون زمینه نیست و به نظر می رسد که ایشان بتوانند این مهم یعنی مطالبات انباشته شده ی مردم شهرستان در حوزه‌های مختلف با توجه به اولویت های محرومیت و عقب‌ماندگی را با کمک قوه ی مجریه ساماندهی و جبران نمایند.
این موضوع در هر حال پتانسیل و ظرفیت خوبی است که هم‌اکنون در شهرستان رودسر و املش وجود دارد که ضرورت دارد تا از آن در انتخابات مجلس بخوبی استفاده شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار