اختتامیه نهمین جشنواره امام علی(ع) با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) و رئیس بنیاد نخبگان استان قم از ۳۵ پژوهشگر برتر سپاه استان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 27 December 2023

به گزارش تابناک قم، اختتامیه نهمین جشنواره امام علی علیه السلام با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، محمدرضا حسنی‌آهنگری رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع)، سیدسعیدرضا منتظری رئیس بنیاد نخبگان استان قم و جمعی از پژوهشگران برگزار و از ۳۵ پژوهشگر برتر سپاه علی بن ابیطالب(ع) تجلیل شد.

سرهنگ علی اکبر شفیعی معاون دانش و پژوهش سپاه علی بن ابیطالب نیز در این مراسم از ثبت بیش از ۲۰۰ پژوهش در این معاونت در یک سال گذشته خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح دانش پاسداران تا قله‌های تمدن نوین اسلامی و شناسایی استعداد‌ها و نخبگان سپاه دانست.

کمیته داروران این جشنواره آثار پژوهشی ثبت شده از سوی پژوهشگران، تجربه نگاران و اندیشه ورزان سپاه علی بن ابیطالب در یک سال گذشته را بر اساس مولفه‌ها و نیازسنجی‌های روز جامعه مورد ارزیابی و داوری قرار دادند که در این مراسم از پژوهشگرانی که نمرات بالای ۹۵ کسب کرده اند تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار