رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز اگر جوامع بشری غرق در بحران های فرهنگی و اجتماعی و مشكلات خانواگی هستند همه به دليل دوری از قرآن و آموزه های انسان ساز آن است.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 27 December 2023
قرآن کریم کتاب راهنمای زندگی برای بشریت در تمام دوران‌ ها است

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع حفاظ قرآنی گفت: قرآن کتاب آسمانی حقیقتی است که هوا و هوس آدمیان در آن لغزش و انحرافی ایجاد نمی‌کند و پرهیزگاران از آن خسته نمی‌شوند و عجایب آن پایان نمی‌پذیرد.

وی افزود: امروز اگر جوامع بشری غرق در بحران های فرهنگی و اجتماعی و مشكلات خانواگی هستند همه به دليل دوری از قرآن و آموزه های انسان ساز آن است.

وی با بیان اینکه قرآن تنها صراط هدایت و نسخه نجات‌ بخش بشریت است، تصریح کرد: امروز لازم است تا فرهنگ توجه به قرآن کریم در خانواده‌ها تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین روشندل با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه، گفت: در همین راستا لازم است خودمان برای قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی هزینه کنیم و پیش قدم شویم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان به تاثیر گذاری فرهنگ اسلامی و قرآنی اشاره کرد و افزود: آشنا کردن فرهنگ مردم با قرآن یکی از ضرورت‌ های جامعه امروز است و باید از تمامی ظرفیت های در اختیار در این بخش بهره برداری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار