جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی در راس آن‌ها استکبار از قدرت جمهوری اسلامی واهمه دارند چراکه اگر این ترس نبود کشوری که ادعای رهبری دنیا را دارد سردار سید رضی موسوی را به‌عنوان سرباز اسلام ترور نمی‌کرد. آن‌ها از نیروهای انقلابی، مقاوم، متفکر و دوراندیش می‌ترسند.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 27 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در این مراسم اظهار داشت: اگر می‌خواهیم زندگی موفق داشته باشیم باید به قرآن و دستورات آن توجه داشته باشیم چراکه سعادت دنیا و آخرت ما بستگی به برنامه‌های قرآنی دارد.

وی افزود: قرآن کریم در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تأکید دارد. در عرصه سخت‌افزاری باید به این نکته اشاره کرد که حال که لباس رزم بر تن دارید باید از نظر تجهیزات قوی باشید که آیه «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» گواه این حقیقت است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: امروز معاندین و دشمنان انقلاب اسلامی در راس آن‌ها استکبار از قدرت جمهوری اسلامی واهمه دارند چراکه اگر این ترس نبود کشوری که ادعای رهبری دنیا را دارد سردار سید رضی موسوی را به‌عنوان سرباز اسلام ترور نمی‌کرد. آن‌ها از نیروهای انقلابی، مقاوم، متفکر و دوراندیش می‌ترسند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیلی‌صفت تاکید کرد: ‌امروز در غزه، با تدبیر حماس صهیونیست‌ها گرفتار شده‌اند. به برکت انقلاب اسلامی فلسطینی‌هایی که با سنگ به مبارزه با صهیونیست‌ها می‌پرداختند امروز با موشک با صهیونیست‌ها می‌جنگند و همینه استکبار و اسرائیل شکسته و بی‌اعتبار شده‌اند.

وی یادآور شد: حماس در مقابل یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان ۷۵ روز است که مقاومت کرده است. هرچند صهیونیست‌ها به دنبال نابودی حماس هستند اما حماس به یک اندیشه و عقیده تبدیل شده و آن‌ها قادر به حذف آن نیستند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان داشت: ارتقای توانمندی دفاعی برخواسته از قرآن کریم است و باید بنا به تأکید قرآن کریم خود را در حوزه سخت‌افزاری تقویت کنیم تا در دل دشمن ایجاد رعب و وحشت ایجاد کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیلی‌صفت ادامه داد: قرآن کریم توصیه می‌کند اعتقاد، توحید و تقوای دینی خود را ارتقا دهیم که این مهم حوزه نرم‌افزاری محسوب می‌شود. اگر امروز فلسطینی‌ها، یمنی‌ها نظام سلطه را به سطوح آوردند به این دلیل است که به قرآن تمسک جسته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم در میدان رزم در مقابل دشمن پیروز شویم که هم از نظر علمی و تخصص و هم از نظر ایمانی و اعتقادی در سطح بالایی قرار داشته باشیم چراکه تخصص بدون ایمان و اعتقاد بدون علم نتیجه‌ای به همراه ندارد. زمانی که علم با ایمان همراه باشد در مقابل توطئه‌های دشمنان کارساز خواهد بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت: شما برگزیدگان جامعه قرآنی ارتش جمهوری اسلامی کار بسیار بزرگی کردید که در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن دارید. تفکر و اندیشه قرآنی باید توسط شما در سطح خانواده و جامعه ترویج داده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیلی‌صفت گفت: شما کارکنان قرآنی ارتش جمهوری اسلامی باید به خود افتخار کنید که در لباس رزم در برنامه‌های قرآنی حضور دارید و در این عرصه می‌درخشید.

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در ابتدای این مراسم در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش ابراز داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام از سوم تا پنجم در مشهد برگزار شد و امروز نیز شاهد برگزاری اختتامیه این دوره از مسابقات هستیم.

وی افزود: بهره‌مندی از ظرفیت داوران استان خراسان رضوی در داوری مسابقات، استفاده از فن‌آوری جدید در ثبت نمرات و صدور کارنامه متسابقین و همچنین رشد کیفی ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی ارتش از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار