فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات بومی در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ 27 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در حاشیه بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان این منطقه به اهمیت بالای ماموریت‌ های پدافند هوایی در حراست از آسمان کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همت بلند و تلاش بی‌ وقفه کارکنان پدافند هوایی در جهت اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از اهداف عالی نظام اسلامی، ستودنی است.

وی با اشاره به امنیت کامل آسمان ایران عنوان کرد: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح موجب ایجاد امنیت پایدار برای کشور شده و مولفه امنیت، رکن اساسی پیشرفت برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

وی افزود: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با استفاده از تمامی ظرفیت‌‌های پدافندی در نیروهای مسلح، دفاع منسجمی را از آسمان کشور انجام می‌دهد و پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات بومی در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات بومی در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد و این توانایی حاصل زحمات همه کارکنان در تمامی سطوح است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در ادامه از قسمت‌‌های مختلف منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار